Advies / Hulp nodig?

Mocht je liever direct contact opnemen voor problemen, advies of vragen. Dan ben ik te bereiken op Whatsapp of via onderstaand contact formulier.

Ook is het mogelijk om de showroom te komen bezoeken om een bestelling af te halen. De showroom is enkel open op afspraak, dus neem gerust contact op om naar de mogelijkheden te vragen.

Bekijk ook zeker de veel gestelde vragen hieronder, wellicht vind je hier al een antwoord op een vraag die je hebt!

VEEL GESTELDE VRAGEN

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling binnen komt?

Al onze pakketen worden bezorgt door Post-NL.

Wij doen ons best om het pakket binnen 1-2 werkdagen bij je thuis te bezorgen.

Wanneer je een bestelling plaatst ontvang je een track en trace code. Deze link word elke keer geupdate met nieuwe informatie.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen?

Wat vervelend. Heb je je track en trace code bekeken? Deze versturen wij per mail naar je toe zodra het pakket is verzonden.

Neem gerust contact op met ons via het contactformulier of Whatsapp (+31 6 12095749).

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wanneer je betaald hebt en iets vergeten bent kun je dit zelf helaas niet meer wijzigen.

Neem gerust contact op met ons via het contactformulier of Whatsapp om je bestelling aan te passen (+31 6 12095749).

Hebben jullie ook een winkel?

Zeker. Je bent van harte welkom om langs te komen op afspraak in de showroom. Je kunt terecht voor advies of om je bestelling op te halen.

We zitten gevestigd aan de Kraaihei 1b in Rucphen.

Zijn er ook korting codes?

Voor winacties, korting codes kun je onze social media in de gaten houden. Volg ons op om de hoogte blijven van alles!

We zijn te vinden op:
Instagram (@TorroCleaning)
TikTok (@TorroCleaning)
Facebook (@TorroCleaning)

Contactformulier